30 Desember 2021

Pembawa damaimu-Daniel Christianto/Putri Ayu

Bait:

Tuhan jadikanlah aku pembawa damai-Mu

Dalam kebencian jadikanlah aku pembawa cinta kasih

Dalam penghinaan jadikanlah aku pembawa pengampunan

Dalam perselisihan jadikanlah aku pembawa kerukunan

Tuhan jadikanlah aku pembawa damai-Mu

Dalam kesesatan jadikanlah aku pembawa kebenaran

Dalam kebimbangan jadikanlah aku pembawa kepastian

Dalam kesedihan jadikanlah aku pembawa sukacita

Reff

Tuhan kuatkanlah kami

Untuk mampu memahami. lebih daripada kami dipahami

Untuk mampu menghibur, lebih daripada dihibur Untuk mengasihi lebih daripada kami dikasihi

Dengan memberi Kami menerima

Dengan mengampuni Kami juga diampuni

Dengan menyangkal diri Kami temukan hidup baru Dengan mati suci Kami dilahirkan dalam hidup kekal







avatar
Admin LIRIK LAGU KRISTIANI Online
Welcome to LIRIK LAGU KRISTIANI theme
Chat with WhatsApp